En heldag på stranden och sedan utgång med maffian

Igår, var en riktigt bra dag! Cruisade ner till Blue Point för att hämta Cajsa och sen bar det av till stranden för att gå från rare till nästan medium. Vi blev filmade lite sådär spontant, det var några som förespråkade peace and love och de delade ut tröjor till folk som sedan blev filmade sägandes just; peace and love. Lär väl hamna på youtube eller något, detaljerna var lite oklara.

Efter en härlig dag på la playa var det dags för utgång, jag och Chane drog hem till Cajsa för att peppa lite, dvs de drack och jag tittade på eftersom jag var chaffis, men det var mysigt och roligt. När vi kände oss redo åkte vi ner till The Dublin Deck och mötte upp Tess. Vi stojade och dansade i några timmar men sen var det dags för mig och Tess att dra oss hemmåt eftersom vi var tvugna att gå upp tidigt nästkommande dag, men innan dess raidade vi hennes värdfamiljs kylskåp likt light-junkies med munchies. Tess drog fram kyckling, ost, och massa smått och gott. Kvällen avslutades på facebook med övertrötta skrattanfall i hennes säng. 

Idag var vi på en baseballmatch, det var intressant men de var inte så jätteduktiga, annat blir det när vi ska på Yankeesmatch!

Nu är det dags för chill i solen, får se hur det går med uppdateringarna efter det här haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0