Träning

Hade verkligen ingen lust att träna idag, var jätteseg och trött, men såna dagar är oftast de bästa dagarna att träna på för jag tycker att man får mycket mer energi efteråt även om kroppen kanske blir tröttare och så frigörs endorfiner eller kroppens egna morfin som en del säger. Hur som helst gick jag på Turbo kick, ett mycket jobbigt men roligt pass, sen åkte jag hem med lite thé och en "free pass-vecka" på mitt gym åt min värdmamma, tyckte lite synd om henne för hon hade en riktigt dålig dag. När jag väl var hemma kände jag att det kunde vara skönt att gå på en promenad så jag satte koppel på hunden och så gick vi ut, i spöregn, men det var varmt i luften så regnet störde mig inte så mycket, tyckte mer att det var skönt att strosa omkring lite grann. Just nu sitter jag i sängen, nyduschad och i pyamas, jag försöker att inte klia på min tatuering men det är svårt, är ju en såndär som aldrig kan låta bli att pilla på sår. Här är den föresten (ni får ursäkta den kassa kvallen, är kameralös för tillfället så har bara en cam-bild):



För er som undrar så står R:et för Rebecca, min syster alltså :)


Om lite mindre än två veckor kommer mamma, Becca, och Pavel hit! Det kommer bli helt underbart, har ju inte sett dem på snart sju månader, vi ska göra allt turistigt inne i New York city såklart, men vi ska även cruisa runt lite i min bil här på Long Island, jag vill visa dem några av de fina stränderna, och så är det lite lugnare att shoppa här också man kan gå i lugn och ro istället för att rusa runt mitt i NYC. Åh vad jag längtar! Innan dess måste jag dock införskaffa en ny kamera (påminnelse till mig själv hehe).

Kommentarer
Postat av: beccs

älskar dig narha!<3

2010-04-01 @ 00:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0