Seg men...

Idag har varit en riktigt segardag, Tess och jag vaknade klockan 12 och då åt vi frukost bestående av varsin bagel och en chocolate chip cookie cake-bit var, underbart! Sen gick vi och la oss i sängen igen för kolla på Scrubs i några timmar, först gillade jag inte Med school men jag måste faktiskt erkänna att det är rätt bra. Lite senare åt vi middag med Tess värdfamilj och efter det mötte vi upp Cajsa och Chané på Starbucks, mysigt värre!

Nu har jag varit här i lite mer än sex månader, det är helt sjukt vad tiden går fort! Skulle verkligen kunna tänka mig att bosätta mig här på riktigt, det finns så mycket att se och göra! Men jag kommer som sagt åka hem, oroa er inte kära familj hehe. Hur mycket jag än gillar det här landet kan jag inte låta bli att längta hem, något så otroligt, mest saknar jag ju familjen och alla vänner, men även maten! Ojoj vad onyttig mat min värdfamilj äter, men jag har ju bara ca 6 månader kvar här och sen får jag äta precis det jag vill haha. 

Näe nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta kolla på Scrubs!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0