Bowling Party

Idag var vi på födelsedagkalas med pojkarna, de lyssnar på mig, men det kan vara för att jag är ny, får se hur det utvecklar sig. Börjar egentligen jobba vid 5, men ville inte sitta ensam i huset så följde med till kalaset istället, det var ganska kul, men jag börjar tröttna på att bara umgås med familjen, så imorgon ska jag träffa Samia, en brasiliansk au pair som bor i samma område som mig. Ska bli kul att träffa någon som är i samma situation som en själv.

En sak som jag är väldigt arg på är att reglerna säger att man inte får vara ute längre än 12 på natten även när man är ledig, det funkar inte. Helt sjukt. Ska diskutera det med familjen, det känns ju som att man är 15 igen, jag tycker det är löjligt. Jag kan förstå att de vill veta när man kommer hem, men det behöver inte vara så tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0