Bonding with host mom

Har inte riktigt fått i ordning mitt rum än, det ligger kläder lite här och där, men har nästan fått in allt i garderoben.

Tekniskt sett är jag ledig, men det känns som att jag har jobbat, för jag har haft Ariella över axeln i stort sett hela dagen, förutom när vi satt i bilen. Kimberly ville visa mig runt i området så vi har cruisat i Port Jeff, handlat lite nödvändigheter och sånt. Det är väldigt fin natur här omkring, och vi bor rätt så nära lite olika hamnar, det är riktigt mysigt. Jag får ladda upp bilder en annan gång för jag glömde att ta med kameran.

Jag har inte lika mycket hemlängtan idag så det känns skönt. Någon jag verkligen fastnat för i det här huset är Winston, familjens hund, och han verkar ha fastnat för mig också. Han brukar tydligen vara väldigt reserverad mot främlingar men han kommer in till mitt rum och vill gosa hela tiden :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0