Åhåjaja

Ikväll har det hänt så sjukt mycket jobbiga saker men de resulterade i att jag ska få "rematcha". Tack och lov! Jag sitter på "mitt" rum och flinar för mig själv, det är sjukt vad elaka människor kan vara när de misslyckats och inte vill erkänna det för sig själva. Jag är så glad att jag slipper de här människorna, det känns som att jag är mycket mognare än dem även fast jag bara är 20, de talade bara illa om mig framför våran gemensamma kontaktperson, medan jag sa att alla nog hade handlat utifrån sina bästa förmågor, och att vi helt enkelt inte passar ihop.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman, vad skönt att det ordnar sig, men jag visste du skulle fixa det. Jag är hemma ikväll om du kan Skypa. Jag vill höra vad det är för nått dom säger om dig...skönt du ska därifrån! Tusen pussar och kramar älskar dig <3

2009-09-29 @ 20:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0