You're so fabulous!

Febern har gått ner rejält och det är mest halsen som krånglar nu, men allt känns mycket bättre nu. Blir alltid så extremt ledsen när jag får feber, vet inte vad det beror på men det måste vara något som händer inne i kroppen.

En familj som bor ca 20 minuter härifrån vill träffa mig, de verkar riktigt bra nu när jag fått tänka lite. Först var jag väldigt bekymrad över att de också bara har två bilar och att det kan bli svårt för mig att ta mig någonstans, men då kom mamma med den briljanta idéen att jag faktiskt kan köpa en egen, vilket skrotbil som helst är ju bättre än ingenting, och så får man mycket mer frihet också. Underbart! Hoppas det känns bra när jag träffar den nya familjen, för jag vill verkligen bo kvar i det här området. :)

Har varit oerhört skönt att prata familjen nu när det har varit rätt jobbigt här, you're so fabulous!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Ååh vad spännande! Hoppas dom är bra nu. Och jaa, att köpa en gammal bil under ditt år här tycker jag låter som en skitbra idé!! Det är ju bara att sälja igen sen när du ska hem. Det löser sig, det känner jag på mig!! <3

2009-10-05 @ 08:19:19
URL: http://sofiainusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0