Reversed diet

Under sommarens gång lyckades jag äntligen gå upp alla de kilon som jag tappade när jag var sjuk under en lång tid för några år sedan, men dessvärre har jag gått ner i vikt igen på grund av vattnet här. Det smakar inte som i Sverige men det är inte det som är problemet, det innehåller andra bakterier och dessa har gjort mig illamående, jag förstod inte att det var vattnet först jag trodde att det var för att allt var så nytt och att kroppen höll på att ställa om sig. Nu har jag äntligen vant mig vid bakterierna som vattnet innehåller här och har dessutom börjat på en omvänd diet för att gå upp i vikt igen, och så onyttig som maten är här tror jag att jag kommer lyckas ^^. Här kommer lite bilder.


En av mina garderober, jag har två :p


Jag och pojkarna gick till den här dammen och matade fåglarna en dag (får inte publicera några bilder på familjen)


En affär som heter Party City, den är proppfull med halloweenkostymer för tillfället.


Jag blir så lycklig av choklad!


Isabel :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt det var att höra idn röst igår igen. Jag är så glad att din värdfamilj verkar så bra. Vilka jättebitar ni har på tallrikarna...som du säger blir det nog inte svårt att gå upp i vikt då! :) Kramar och pussar, saknar dig <3

2009-10-13 @ 08:47:25
Postat av: Janne

Har fortsatt min blogg om segling och ensamseglare och kommit till den förste fransmannen, Alain Gerbult.

Om du är nyfiken på honom så kika in på min blogg.

För alla bloggar måste ju inte vara om mode, därmed inte sagt att det är fel på modebloggar.



//Janne

2009-10-14 @ 12:19:43
URL: http://jannessally.blogg.se/
Postat av: K

Men shit vad goda de där såg ut =P Vad händer i helgen nu då?

2009-10-17 @ 07:42:12
URL: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/
Postat av: Fanny

Åh vilken garderob och vilka desserter!! :) SHIT :O



Ha en bra dag :) KRAM

2009-10-18 @ 16:16:23
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0