Man får inte ha för roligt...

Idag när jag vaknade mådde jag inte alls bra, tjock i halsen, snorig och febrig. Jag måste ha blivit smittad av bebisen eller mellanpojken som har varit sjuka i några dagar, men jag tänker jobba ändå, behöver pengarna (speciellt efter igår). När jag gick upp för att äta frukost var jag ensam i huset (skönt!), det första jag såg när jag gick ner för trappan var att någon, troligtvis mellanpojken, har målat över en hel vägg. Känner mig otroligt lättad över att jag inte jobbade imorse. Sedan jag gjorde några pannkakor och gick upp på "mitt" rum igen, och här sitter jag fortfarande, tänkte ta det lugnt tills jag börjar (vilket är klockan 2).



Mina kära inköp från igår. Den silvriga lilla asken är minttabletter och
det svarta till höger är en morgonrock.


Nu är inte jag en sån där som tänker visa upp allt jag köper i min blogg, tyckte bara att det kunde vara lite kul eftersom det var första shoppingen i NYC (om man inte räknar första gången jag var där, men det enda jag köpte då var choklad).

Kommentarer
Postat av: Shirin och Iasmin

Vi är avundsjuka!! :) Visa gärna alltttt du shoppar :) Ta hand om dig. P&K

2009-10-02 @ 19:00:18
Postat av: Natha

Ni får komma och hälsa på så jag kan visa er bra shoppingställen :D. Haha okej då =). Ta hand om er också! <3

2009-10-02 @ 19:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0