Fredag!!!

Idag är det fredag men i onsdags när jag satt och pratade med Becca och Pavel i Skype, kom min värdpappa Pete ner till mig och sa att min värdmamma Jen ville prata lite med mig när jag hade tid, "okej" sa jag och fortsatte prata lite till. Skype är ett underbart program, det gör att det inte känns som att familjen är så långt bort som de är. Beccs, jag, och Pavel pratade på om allt och inget, och de höll på att dö av skratt när jag hotade ett av mina värdbarn med att han skulle få sitta i "tha naughty corner" om han inte slutade pilla på min dator. Efter att vi pratat klart letade jag upp Jen för att höra vad det var hon ville prata om, och det visade sig att hon skulle föda! Jag vet inte om hon var chockad och inte riktigt kunde förstå det själv för hon och gjorde en massa annat istället för att åka till sjukhuset, mata hunden t.e.x. Men efter en stund verkade det som att det gick upp för henne att hon faktiskt skulle föda, och Pete skjutsade henne till sjukhuset. Jag och Jens mamma tog hand om tvillingarna under kvällen och nästa morgon åkte vi till sjukhuset för att hälsa på den nya bebisen, som såklart var hur fin som helst. Idag är det som sagt fredag och jag ska snart till the mall och handla något festligt att ha på mig imorgon när jag ska dansa bort natten i Manhattan! Efter det ska jag träffa Tess och en till svensk tjej, vet inte vad vi ska göra men vi kommer nog på något :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0