Det är vid såna här tillfällen...

som man vill ha sina nära och kära hos sig.

Jag ligger i sängen med ännu högre feber än imorse, jag är helt utmattad. Jag har även fått veta att ifall jag inte hittat en ny familj innan den 10 oktober, måste jag åka hem.

Kan inte tänka riktigt klart förtillfället, måste bero på en kombination av feber och besvikelse. Jag har sett fram emot den här resan sedan sjuan, och det känns som att min dröm håller på att gå i kras. Om jag måste åka hem igen har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra. Det enda jag vet med säkerhet just nu är att jag behöver en kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste måste måste tänka positivt!!! Det är dem positiva tankarna som gör att man kommer dit man vill! :) Håller tummarna! // Natalja

2009-10-03 @ 06:04:56
Postat av: kevin

krya på dig!



Om det inte blir så att du hittar en ny familj så får du åka hem och försöka igen nästa år, ge inte upp. Man får försöka tills man klarar det... ;)

2009-10-03 @ 07:45:38
URL: http://www.tiltalagom.com/
Postat av: Shirin

Krya på dig lilla Natta!!

Som ovanstående säger - tänk positivt, det kommer att lösa sig!!! Tänker på dig och håller mina tummar att du ska hitta en riktigt bra familj!

Stoor kram

2009-10-03 @ 17:11:06
Postat av: IassTass

Inte en kram... TUSEN KRAMAAAAR FINNS ALLTID ÄR FÖR DIG FÖR ALLTD!!! Det kommer gå helt suverääänt vettu, alltid... det löser sig alltid... Söta rara natta, jag håller tummarna jag med... var positiv!:) PUSS tänker på diiig

2009-10-06 @ 22:22:47
Postat av: iasstass

Inte en kram... TUSEN KRAMAR!!! Det kommer gå bra för dig, var positiv så håller jag tummarna för dig, jag med! Jag finns alltid här för dig med det vet du!!! LavLavLav!!! Tänker på dig:)

2009-10-06 @ 22:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0