Update; casual talk with Robert Pattinson...

Jaa det har hänt mycket här. Förrförra helgen festades det lite och på söndagen drog jag, Andrea, och Tess till NYC för att shoppa loss (och det gjorde vi, speciellt jag). Vi hade en mycket mysig dag som avslutades på Europa Café där jag mötte ingen mindre än... tada... Robert Pattinson i kön till toaletten. Det var inte speciellt stort för mig eftersom jag hatade den första filmen (tänker inte se den andra). Jag sa hej och det gjorde han med, sen gick han in på toan och när han kom ut sa han lite försiktigt "excuse me" för jag råkade stå lite i vägen för honom "oh I'm sorry" svarade jag, och det var det. Han såg lite ut som en luffare med sin stora bag han hade på ena axeln och det stora sugmärket han hade på halsen. Nog om det, i helgen kanske jag och Tess gör varsin tatuering, vi pratade om det igår så det är ganska impulsivt, men jag vet vad jag vill ha för jag har tänkt länge på att skaffa en, men det är inte helt säkert att det blir av. Påtal om något helt annat, var jag och kollade på en bil i måndags och jag har bestämt mig för att köpa den, nu är det bara pappersarbetet som återstår, härligt! Livet kommer att bli mycket enklare när jag får hem min bil, avstånden här är enorma och bussar finns knappt, alternativet är taxi men det blir alltför dyrt i längden.


NYC


Shoppade loss på ikea, massa svensk mat!


Kaviar!


Kötbullar och brunsås!!!

Kommentarer
Postat av: anna

åh tack så jättemycket :)



åh NY lät ju int ehelt fel!

2009-11-26 @ 07:03:57
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: jasmine

HAHA! Vad underbart att du är så himla casual angånde Robert P. Jag vet mängder som skulle DÖ av att gå in på samma toalett som han nyss var på. Haha. You go girl!

2009-11-26 @ 15:03:29
URL: http://http:/
Postat av: natha

Haha joo jag vet också ganska många som skulle dö om de pratade med honom :P. Är inte speciellt förtjust i honom, men hade det varit Ed Westwick (Chuck Bass) hade jag nog också stått där som en fnittrig tonåring :P

2009-11-27 @ 18:31:37
URL: http://katteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0