Fredag, fredag, fredag...

Jag har precis slutat så jag sitter och tar det lite lugnt. Den här veckan har varit lite sisådär, varit sjuk sen i tisdags men idag mår jag mycket bättre. Igår var nog värst, hela familjen inklusive jag åkte för att middag hos en släkting, det var ju thanksgiving! Det kan ha varit en utan av de jobbigaste dagarna det året, jag hade hur hög feber som helst och jag glömde mitt nässpray hemma så min näsa var helt igenmurad med snor, plus att man var tvungen att vara trevlig mot alla familjens släktingar. Vi var där i sex timmar... När vi skulle åka hem fick jag ett dunderpiller av min värdmammas mamma och jag somnade på täcket med kläderna på, men som sagt mår jag mycket bättre idag.

Just nu väntar jag på att Kylie och Tess ska berätta för mig vad planerna för ikväll är, har en väldans lust att dansa, inte dricka men dansa, dansa, dansa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0