Vad har vi lärt oss idag...

Jo nämligen att Tess inte är bra på att ge direktioner och att jag inte är bra på att ta dem. Den här kvällen har bestått av bilåkande. Andrea hämtade upp mig och en resa som vanligtvis tar ca 15-20 min tog oss närmare två timmar, det var meningen att vi skulle äta på en fin restaurang för att fira Andreas födelsedag, men det enda som var öppet när vi väl nått vårat mål var en sunken pizzeria. Väl inne på pizzerian hade vi det trevligt men vi hann knappt sätta oss innan det var dags att åka igen, och även då åkte vi vilse... Vi stannade på 6 olika bensinmackar och alla gav oss olika vägbeskrivningar, suck. Mitt i alltihop fick Andrea något i båda ögonen, vad är oddsen för det??? Hon såg inte ett skvatt och vi befann oss på motorvägen och skulle precis ta av så jag fick styra från passagerarsätet medan hon skötte pedalerna. Sanslöst. Nu är jag i alla fall hemma och tänker bemästra bingen så fort jag skrivit klart det här inlägget.


Vi pratar på engelska för Andrea är från Island. Ni får ursäkta min engelska men jag är ju faktiskt inte född där :p


Kommentarer
Postat av: Marre =)

Du har ju bra engelska natta! =)

2010-01-13 @ 17:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0