Lyssnar på svensk fjortismusik och filosoferar

Jaa det är precis vad jag gör. Man blir så himla patriotisk när man är utomlands, allt som är svenskt är bäst, köpte till och med kaviar och tunnbröd på Ikea fast jag inte tycker om det, men det är ju svenskt så det var ju bara att slå till. Först när jag kom hit trodde jag nästan att jag inbillade mig, men många saker som är kända är svenska, i synnerhet många svenska artister, det är inte bara ABBA som många kanske tror, nej då Basshunter är ritkigt poppis här kan jag tala om. Erik Hassles hurtful har man hört en del också, coolt va?

Men det är inte det jag sitter och tänker på, nej det är framtiden, i hela mitt liv har jag tänkt att nu börjar livet snart, speciellt när jag gick i skolan nästan allt jag gjorde då var att leva för framtiden, men levt det har jag ju gjort hela tiden. Att komma hit har fått mig att uppskatta nuet mer än jag gjort tidigare, och det känns som att inget är omöjligt bara man bestämmer sig för att jobba riktigt hårt för det man vill ha. Något man inte kommer långt är att sitta och tänka på vad man vill ha, tänk istället på hur du kan få det du vill ha och var inte rädd för att misslyckas!

Kommentarer
Postat av: iasstass

Oh ja katten!!! Det där tycker vi om, jajaja:) var inte rädd för att misslyckas nejnej:) älskade det du skrev nu:) tycker iofs allt du skriver, låter ju så bra:) du verkar ha det underbart där borta ja:) PUSS

2009-12-08 @ 20:41:36
Postat av: Bella (BÄB)

Så sant, så sant Natha!! Låter som du har det bra. Du kanske ska ta och äta ett tunnbröd med lite kaviar på till kvällsmat;) Puss och kram

2009-12-08 @ 21:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0