Jul = inte kul om man inte är hemma.

Men den var helt okej, fick jättemånga paket av min värdfamilj och de ansträngde sig verkligen för att jag skulle känna mig som hemma. Tempot har varit högt och jag är astrött, just nu tar jag hand om bebisen, han sover. Min värdmamma har lagt de andra två, tror hon somnade i sängen med dem, ska nog gå och väcka henne om en liten stund för jag måste soooova haha. Det har inte hänt speciellt mycket den senaste tiden, har mest flängt runt med Tess, nördat Wii och lite sådana saker. Gott nytt år på er alla!







Observera koncetrationen i början haha

Kommentarer
Postat av: iasstass

katteeen... vad jag saknar dig:) hahahahaha diiin koncentration ibörjan slår ju hela filmen! Kul o se dig o ser att fu verkar må bra också:) men du ser verkligen busig ut i början där!:D för kul, fick mig ett gott skratt:D PUSS PÅ NÄSAN!

2010-01-10 @ 19:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0